Dimecres, 16 Mai 2018 18:05

Mobilitzem-nos el 22 de maig

Els Pressupostos Generals de l'Estat continuen discriminant, humiliant i espoliant el poble valencià. Són uns pressupostos continuistes que consoliden la misèria i la desigualtat al País Valencià i que ens tornen a sotmetre mitjançant l'increment del deute per poder oferir un serveis a la població amb un mínim de dignitat. Pressupost i deute és relacionen directament: a menys pressupost, més deute; funcionant com un mecanisme econòmic de submissió política als mandats dictats des de Madrid.

El fi de l'espoli al poble valencià no vindrà d'un acord a porta tancada en un despatx de Madrid amb un partit podrit de corrupció i la seua filial taronja. El canvi de paradigma vindrà del poble organitzat i mobilitzat als carrers del País Valencià.

Exigim un sistema fiscal valencià progressiu i una redistribució de la riquesa coherent i justa que ajude a disminuir la desigualtat social i poder garantir uns serveis públics de qualitat en benefici de la majoria de la societat valenciana.

Mobilitzem-nos el proper 22 de maig per exigir poder recaptar, gestionar i administrar els nostres recursos.

Mobilitzem-nos el proper 22 de maig per dir NO als pressupostos antivalencians i antisocials.

Mobilitzem-nos el proper 22 de maig perquè volem les claus de la caixa.

Donem suport a la convocatòria de la Crida pel Finançament: el 22 de maig a les 19h davant de la Delegació del Govern espanyol ens concentrem per la dignitat del poble valencià. T'esperem!

Decidim Economia @EconomiaDecidim