Dimarts, 03 Setembre 2019 12:47

Decidim amb el camperolat valencià

Escrit per Decidim!
Decidim amb el camperolat valencià Wikipèdia

Des de Decidim País Valencià, volem mostrar el nostre suport i solidaritat a la Coordinadora Camperola del País Valencià, pel cicle de mobilitzacions empreses tant a la comarca d’Utiel-Requena com a la comarca de l’Horta en relació a la pervivència i dignitat del camperolat de la nostra terra. Tant a l'interior com al litoral, dignificant la feina i la forma de vida del xicotet productor i productora, lluitant per la ruralitat del nostre País i oposant-se als models destructors que se li oposen.

En especial volem aplaudir i recolzar, l’assemblea extraordinària organitzada per la CCPV de les professionals del sector vitícola de la comarca Utiel-Requena que va ser tot un èxit i en la qual es va convocar a la totalitat del sector a una tractorada el dia 5 de setembre en Requena.

Des de Decidim, animem a la Coordinadora a continuar amb l'empoderament del camperolat del nostre país i ens comprometem a donar difusió, facilitar espais de confluència i suport i presència en les mobilitzacions als camps i  carrers del territori per la lluita i la resistència del camperolat, per la dignitat de la ruralitat del nostre país i per la sobirania econòmica, política i alimentària dels nostre poble.

TRACTORADA 5 DE SETEMBRE A LES 11 HORES AL MONUMENT DE LA VEREMA EN REQUENA.

PER UNS PREUS DIGNES PER A LES PRODUCTORES DE CAVA I EL SECTOR VITÍCOLA!

PEL FUTUR DE LA COMARCA UTIEL-REQUENA!

PEL FUTUR DEL PAÍS VALENCIÀ!

Articles relacionats (per etiqueta)