Avís

JUser: :_load: No es pot carregar a l`usuari amb id: 681
Dimecres, 26 Febrer 2014 01:00

La PDaD, dóna suport a la vaga del moviment estudiantil

Des de la Plataforma pel Dret a Decidir volem mostrar el nostre recolzament als estudiants i les estudiantes que demà, vint-i-set de febrer, faran vaga i eixiran al carrer per defendre una educació pública, de qualitat i en català.

En aquest moment estem en un procés de disminució de drets socials i polítics, que a l’àmbit educatiu passa per la seva mercantilització. Així, mitjançant les reformes educatives com la LOMQE, les anunciades reformes universitàries i les retallades a l’educació dificulten el seu accés al poble. A més a més, durant els darrers mesos em pogut observar com des dels governs espanyol i valencià s’han donat atacs a la nostra llengua, amb la intenció de minvar-la i acabar amb el valencià com a llengua vehicular a l’ensenyament.

El poble Valencià té dret a decidir sobre la seva educació, així des de la PDaD coincidim totalment amb les reivindicacions dels sindicats i assemblees estudiantils que han convocat aquesta vaga. I per tant en donem suport a aquesta convocatòria unitària i s’anima a tot l’alumnat, professorat i a la societat valenciana a participar en totes les accions convocades.

Plataforma pel Dret a Decidir

País Valencià 27 de febrer de 2014